Рекламна кампанія Lanvin F/W 2012

2

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • VKontakte

Краетивный директор французького будинку Lanvin Альбер Ельбаз намагається не відокремлювати свою роботу від реальності. Замість того, щоб зняти в рекламній кампанії професійних моделей, Альбер вирішив зафіксувати звичайних людей різного віку і статури. На знімках Стівен Мейзелем з’являться чоловіки та жінки віком від 18 до 80 років. У кампанії знялися офіціантка, іммігрант, швачка. Сама старша модель, зі слів Ельбаза, в 18 років мріяла приїхати в Париж і стати моделлю.

Дизайнер так коментує цю кампанію: «Мені було цікаво якимось чином «винести» вбрання з колекції на вулицю, і подивитися, як вони виглядають на жінках і чоловіках різного віку та розміру. Таке відчуття, що на фото одна велика сім’я і мені це подобається».

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • VKontakte