Vogue в Україні.

3

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • VKontakte

Прихід Vogue в Україну обіцяє кардинально змінити fashion-простір нашої країни. Вчора ми вже опублікували низку коментарів з нагоди офіційного оголошення про запуск проекту, сьогодні продовжуємо опитувати експертів – дизайнерів, стилістів, моделей, баєрів, фотографів і багатьох інших діячів індустрії, адже запуск медіапроекту такого рівня – справжня революція для ринку.

Україна стане двадцятої за рахунком країною, в якій буде видаватися Vogue. Журнал обіцяють на ринку протягом 12 місяців.

Тим часом, ми попросили інсайдерів українського модного ринку відповісти на три питання:

1. Як зміниться український медіа-ландшафт з приходом Vogue?

2. Яким буде всесвітньо відомий бренд в Україні?

3. Кого ви бачите на обкладинці першого номера?

________________________

Лілія Пустовіт, дизайнер

Я думаю, що український медіа-ландшафт стане ще більш залученим у світовий контекст. Менш провінційним. Сподіваюся, що журнал Vogue буде розрахований на прогресивну і сміливу частина українських читачів, буде демократичним як британський, вишуканим як італійський і яскравим як японський Vogue. Підозрюю, що першу прикрасить обкладинку Евеліна Мамбетова.

________________________

Зоя Звіняцковська, модний критик

Після появи Vogue медіа-ландшафт України, у всякому разі, в його глянсової частини, стане добудованим. Буде зафіксована крайня точка розкоші, традиційно представлена Vogue. Інші глянцеві медіа повинні будуть визначити свою позицію по відношенню до цієї точці екстремуму – і це остаточно структурує глянсове медіа-простір.

Я не можу передбачити, яким буде український Vogue – це залежить від безлічі факторів. Українському Vogue з першого ж номера потрібно буде відповісти на два непрості питання. Одне питання – глобальний: яке місце паперового глянцю в світі надлишкового та надшвидкого інтернет-контенту? Друге питання – дуже «місцевий», і тому ще більш важливий: якою повинна бути справжня розкіш в країні, де це поняття давно має негативне забарвлення, замінено поняттями «шик» і «гламур» і повністю дискредитована?

Думаю, для всіх очевидно, що на обкладинці першого українського Vogue повинна бути наша, «місцева» модель, яка входить до світової топ-список – приміром, Сніжана Онопка. На щастя, список українських топ-моделей, які стали справжніми зірками світового подіуму, досить довгий, вибрати є з кого, все буде залежати від творчого задуму.

________________________

Михайло Кавицький, президент Helen Marlen Group

Я радий, що Vogue нарешті-то запуститься в нашій країні. Думаю, що український Vogue буде дуже хорошим продуктом. Якщо посада головного редактора займе гідний чоловік, то в України є всі шанси стати ще однією столицею моди. З нашого боку, хочу підкреслити, ми готові до співпраці.

________________________

Юлія Воронова, власниця магазину Ermanno Scervino

Я вважаю, що на даний момент прихід Vogue не поліпшить медіа-ландшафт України. Його поява на ринку стане значною подією для досить вузького кола людей, які цікавляться модою і розбираються в ній. Мені хочеться вірити, що український Vogue стане конкурентом французької або англійської. На мою думку, це реально. Що стосується обкладинки першого номера, не сумніваюся, що в нашій країні знайдеться відразу кілька кандидатур – успішних, молодих, яскравих і красивих особистостей.

________________________

Алла Костромічева, супермодель

Якщо чесно, то навіть не віриться, що це правда. Ще пару років тому про українську моду Condé Nast напевно і не чули. А тепер я впевнена що саме завдяки Mercedes-Benz Kiev Fashion Days про нас знають. Mercedes-Benz Kiev Fashion Days показали, що в української моди є перспектива, і напевно поява Vogue – це цілком логічно. Що стосується обкладинки, то я не схвалюю, коли українські модний журнали використовують зарубіжні фотографії. На мій погляд, у нас в країні достатньо талановитих людей, які б впоралися з тим, щоб зробити гарну обкладинку. Тим більше, в Україні є достатня кількість красивих моделей.

________________________

Сергій Бизов, креативний керівник The Icon

Думаю, що з приходом Vogue в Україну набагато складніше стане іншим нашим глянцевим виданням, адже ринок у нас невеликий, а конкурент Vogue – дуже сильний. Vogue не приходить туди, де до нього не готові. Виходить, що обсяг реклами в Україні вже достатній для такого сильного видання. Думаю, що це дуже позитивно вплине на наш медіа-ландшафт.

Зізнаюся чесно, я не думаю, що Vogue Україна буде сильно вражаючим. Адже не будемо приховувати, ми маємо великі проблеми з fashion-журналістикою, фотографами, стилістами. Я вже не кажу про менталітет.

Думаю, що на обкладинці першого номера не повинна бути модель. Скоріше, це має бути фігура, яка уособлює моду в Україні. Жінка, яка є символом України.

__________________________

Юлія Магдич, власниця магазину Ѕчаѕтье

Думаю, що медіа-ландшафт України зміниться кардинально, адже Condé Nast – лідер в модному медіа-просторі. Я впевнена, що вони покажуть «клас» у першому ж номері. І навіть сам факт приходу Vogue змусить здригнутися всі модні українські видання. Мені складно передбачити, яким буде саме український Vogue, але сподіваюся, він буде дуже товстим. На обкладинці першого номера особисто я бачу Сніжану Онопку. Чи Людмилу Янукович. Впевнена, інтерв’ю з останньої викликало б неймовірний ажіотаж.

__________________________

Маша Шубіна, художниця

Сподіваюся, що з приходом Vogue в Україну підвищиться загальна конкуренція серед українського глянцю, що вигідно позначиться на якості та інших видань.

Якщо говорити про те, яким буде Vogue в Україні, то дуже багато залежить від команди. Якщо вона буде професійною, то, відповідно, і Vogue Україна буде якісним. Єдине, чого б мені хотілося – це максимізувати кількість автономного матеріалу.

На обкладинці першого номера хотілося б бачити українське обличчя. І список претендентів може бути гідний, а вибір редакції, в даному випадку, дуже важким!

__________________________

Даша Лагенберг, стиліст

Ландшафт зміниться. Сподіваюся, що виростуть красиві і незвичайні дерева з пишними бутонами кольорів на них і будуть цвісти весь час. Я б хотіла, щоб це був сучасний журнал про сучасне бачення моди. Якщо говорити про моделі для першого номера, то я бачу Аллу Костромичеву з білими кучерявими волоссям.

__________________________

Саша Самсонова, фотограф

Я вважаю, що Vogue – це велика риба, яка, безсумнівно, повинна була рано чи пізно з’явитися на українському ринку. І це, я думаю, що з одного боку це стане позитивним кроком у розвитку нашої fashion-індустрії, а з іншого боку – підвищить рівень відповідальності всіх інших, враховуючи, що Vogue вже давно поставив високу планку у світі моди.

З приводу Vogue Ukraine, я скажу одне, – мені хотілося б, щоб український Vogue був дійсно українським журналом, а не сотнею передрукованих, перекладених статей і куплених зйомок! Першу обкладинку я завжди мріяла побачити намальовану, а кого…..це складно. Хочу, щоб на обкладинці першого номера була Дар’я Шаповалова!

__________________________

Ліза Фруман, співвласниця мережі ювелірних бутиків Otrada

Думаю, що з приходом Vogue, Україна стане більш значущим місцем у світі моди, ніж вона є зараз. Всесвітньо відомі бренди, маючи свою рекламу в українському Vogue, будуть по-іншому ставиться до перспектив співпраці з нашою країною. Думаю, що прихід Vogue Україна стане відмінним моментом у просуванні українських дизайнерів на світовий рівень. На обкладинці першого номера хотілося б побачити Кейт Мосс у вінку на жовто-блакитному тлі.

___________________________

Зінаїда Ліхачова, художниця

Я не думаю, що в медіа-просторі з приходом Vogue відбудуться різкі і катастрофічні зміни. Але, як і будь-яка конкуренція, прихід Vogue вплине на якість контенту. Звичайно, багато ще залежить від обраної редакторської команди журналу.

___________________________

Костя Омеля, дизайнер

Я переконаний, що зміни в українському медіа-просторі не змусять себе довго чекати, адже Vogue – це не лише бренд.

Якщо говорити про те, яким буде саме український Vogue, то думаю, це буде об’єктивна точка зору на події, що відбуваються в fashion середовищі. Чекаю від Vogue Ukraine активної і сміливої діяльності. І, дуже сподіваюся на те, що незабаром Vogue Ukraine завоює авторитет у світі. На першій обкладинці журналу, однозначно, хотілося б бачити дівчину з України. Хто вона? – варіантів маса. Але свій голос я віддаю Аллі Костромічевою.


__________________________

Bob Basset, дизайнер

Можливо з приходом Vogue навіть наше, на жаль, малоразнообразное болітце зацвіте красивими квітами. Яким буде Vogue Україна, є два варіанти:

  • Він стане просто дзеркалом світових, вже гремящіх Vogue, – це все можна подивитися і прочитати в оригіналі.
  • Другий, але, на жаль, малоймовірний варіант – це поява свіжого погляду на все, що відбувається не тільки у світових столицях, але й у нас, бажано з адекватною критикою.

Хто буде на обкладинці першого номера, не маю ні найменшого поняття. Є напевно якийсь бренд-бук, в якому детально це обумовлено. Знову-таки, є головний редактор і його бачення, але краще, щоб це був хтось запам’ятовується, а не просто відомий образ. Такий, щоб цей журнал хотілося б розкрити в будь-якому випадку, не зважаючи на його назву.

__________________________

Яна Червінська, дизайнер

Поява Vogue Україна – це дуже знакове явище для вітчизняної медіа-галузі. Безумовно, з приходом Vogue очікуються позитивні зміни для всього luxury-ринку. Думаю, що Vogue Україна буде максимально адаптований до нашої середовищі та українському розуміння моди. На обкладинці першого номера хотілося б бачити Наомі Кемпбелл в українському народному костюмі.

__________________________

Moi Sofism, фотограф

Я думаю, цей самий медіа-ландшафт як мінімум стане більш цілісним і оформленим. Адже в медіа-простір увійде ще одне фундаментальне видання з світовим ім’ям і багаторічною історією, яке дасть українському fashion ще одну можливість розвиватися пропорційно іншим країнам, в яких Vogue вже представлений.

Гадати, яким буде всесвітньо відомий бренд – справа невдячна, адже за підсумком все вирішить команда, яка буде працювати над виданням і, звичайно ж, людина, призначений на посаду головного редактора.

Можу лише сподіватися, що з часом у Vogue Україна проявиться свій власний впізнаваний стиль, і він не перетворитися в бездушну перекладену на російську мову копірку, скажімо, американського Vogue. Це стосується як текстового, так і візуального наповнення.

Перша обкладинка – дуже знакова для будь-якого видання, тому вважаю правильним увічнити на ній саме українську топ-модель зі світовим ім’ям, яких у нас багато.

__________________________

Головний редактор Vogue Italia Франка Соццани в інтерв’ю російському Vogue: Що робить італійський Vogue по-справжньому італійським?

Інтернаціональність. Це самий продаваний журнал в Нью-Йорку. З іноземних, звичайно. На нас можна покластися з точки зору фотографії, дизайну і фактів. Фотографи, яких зараз всі використовують, починали зі мною. І Брюс Вебер, і Маріо Тестіно. Ти ж знаєш, як важко знайти «довгограючого» професіонала. З дизайнерами та ж історія — вони можуть показати дві-три хороші колекції. Але скільки з них в змозі, як Карл Лагерфельд, робити це протягом 30 або 40 років? Більшість з них не дизайнери, а просто стилісти. Дивишся показ, а не бачиш дизайнера, а редактора.

__________________________

Світлана Бевза, дизайнер

Найбільш логічним, на мій погляд, для обкладинки першого номера Vogue в Україні буде вибрати топ-модель світового рівня українського походження. Такі імена, як Сніжана Онопка, Віка Сасонкина, ЖуЖу Іванюк не вимагають доказів.

Playboy – легендарний журнал, і для українського медіа-ландшафту – це серйозний виклик. Так як цей журнал про моду в усьому світі повинен бути першим, відповідно, в Україні він теж повинен претендувати на першість. Складно сказати на даний момент, як це вплине на недруковані ЗМІ та друковані мережеві fashion-видання, але, на мій погляд, виникне сенс скоротити кількість немережевих друкованих ЗМІ про моду.

Те, яким буде український Vogue, багато в чому залежить від внутрішнього стратега – в даному випадку головного редактора журналу. Формула така: це повинен бути професіонал, не упереджений ані стилістичних, ані в особистих уподобаннях, з вродженим почуттям смаку, величезним досвідом у видавничому бізнесі і моді, і, до того ж, володіти сильною інтуїцією.
Україна – досить незріле fashion-простір і, на даний момент, вузький навіть в рамках всієї країни (я маю на увазі, з точки зору інтересу для читача). Якісно заповнити журнал буде непросто, але цілком можливо. Для того, щоб номер за номером створювати конкурентоспроможний журнал, не тільки в нашій країні, але і у всьому світі, – потрібні професіонали. У випадку з Vogue, не можна продовжувати обманювати себе та інших неякісними зйомками. Якщо журналу потрібен такий результат, ніби знімав Стівен Мейзел, то це насправді повинен знімати Стівен Мейзел.

На даний момент, в Україні індустрія моди знаходиться в зародковому стані, але має величезний потенціал талантів.

__________________________

Валерія Ковальська, дизайнер

В Україні катастрофічно мало fashion-журналів, але, варто визнати, і ринок не дуже великий. Чітко вираженої позиції у мене з приводу журналу поки немає. Подивимося, якою буде його політика, адже це не тільки перепис світових едіторіалов, а якась реклама місцевого fashion-ринку, я б сказала навіть, – підтримка (я думаю, всім відомо, як Анна Вінтур підтримує місцевих «молодих» дизайнерів. Те ж стосується і Vogue Italia).

На мій погляд, запуск Vogue Україна дещо передчасний, але якщо буде гідний головний редактор, можливо, все вийде.

Що стосується першої обкладинки, – я не впевнена, що добре стартувати з однією з українських супермоделі. Обкладинка першого Esquire мені сподобалася, всі люблять Гарі Олдмана.

__________________________

Влада Прокаєва, голова благодійного фонду «Обдаровані діти – майбутнє України»

Vogue був самим недоступним всіх глянсових видань, які я знаю. Мені це добре відомо, тому що я була причетна до fashion-бізнесу і знаю, що жорсткі вимоги будинку Condé Nast не давали можливості запустити Vogue у нас в країні. Я вважаю, що це великий успіх. Прихід Vogue в нашу країну, говорить про те, що інфраструктура української fashion-індустрії активно розвивається. Також, сподіваюся, що проект Vogue буде прибутковим і вигідним для розвитку моди в нашій країні.

__________________________

Тетяна Миронова, власниця Mironova Gallery

Vogue – це довгоочікуваний журнал. Ті люди, які люблять моду або працюють в моді, чекали дуже давно. З приходом Vogue, Україна стане цивілізованою до кінця. Я не можу сказати, яким буде Vogue в Україні, поки що не знаю, хто займе місце головного редактора. Адже всі помітили, як змінився Vogue Росія після того, як з нього пішла Альона Долецька. Якщо цю посаду займе професіонал, то, відповідно, і Vogue Україна буде якісним і комфортним.

__________________________

Головний редактор британського Vogue Олександра Шульман в інтерв’ю російському Vogue:

– Алекс, в чому родзинка британського Vogue?

– Я думаю, мікс. Сама британська риса. У номері виходить якась «зрозуміла» і рівна зйомка одного фотографа, щось абсолютно казковий, наприклад, від Тіма Уокера і, нарешті, щось яскраве і кітчева, зняте кимось третім.

– Ви думаєте, ми створюємо казку?

– Ні. Ми створюємо відчуття толстого, впевненого видання, в якому можна перевертати сторінки і яке можна потримати в руках. Його нічим не заміниш. Ні відео, ні інтернетом.

__________________________

Анна Вінтур, головний редактор Vogue US:

“Це новий тип жінок. Моя читачка зацікавлена в роботі і грошах. У неї немає часу нескінченно ходити по магазинах. Вона хоче знати, що, де і чому.»

__________________________

Яся Міночкіна, дизайнер

Vogue – це номер 1 в журналах про моду. Я сподіваюся, що це дозволить стати моді цікавіше українським споживачам. А також дозволить українським дизайнерам вийти на світовий рівень. Враховуючи той факт, що у Vogue дуже сильна читацька аудиторія, я думаю, що з приходом цього журналу в нашу країну, люди почнуть прагнути до того, щоб відповідати стандартам Vogue.

__________________________

Ася Мхітарян, власниця бутіка Valentino

Медіа-ландшафт глобально зміниться. Україна вийде на інший рівень, – як в fashion, так і в медіа. Можливо, що і відносини модних будинків до нашій країні зміниться кардинальним чином. Багато українських редактори досі не можуть потрапити на показ в перший ряд, адже на даний момент українські медіа не володіють належним авторитетом. Vogue Україна, сподіваюсь, що за собою потягне й підніме імідж решти українських fashion-журналів.

Сподіваюся, що Vogue Україна буде саме VOGUE, – журналом про моду, а не про світській хроніці.

На обкладинці першого номера хотіла б бачити вагітну Жизель Бундхен.

__________________________

Якщо ти не знаєш чого-то – ну, люба, просто вигадай це і молися, щоб тобі повірили на слово.

Діана Вриланд, головний редактор Vogue US у 60-х

Читайте також:

Інтерв’ю зі стилістом Юлією Пеліпас

10 найбільш стильних людей України

  • Facebook
  • Twitter
  • Pinterest
  • VKontakte